NPC je Systémová postava

08.09.2024

NPC (Non Playable Character)

80% obyvateľstva žije v dohodnutej realite, to je stádové zmýšľanie. Nemyslia samostatne a svoje názory preberajú z médií, od odborníkov, od Vlády. Títo ľudia sa najviac urazia a budú na vás útočiť, keď im predložíte myšlienky, ktoré sú mimo ich prijatého rámca reality, pretože ich presvedčenia predstavujú ich nevedomé potreby bezpečia.

Nevedome získavajú pocit bezpečia z dôvery masmédiám a autoritám, tak ako deti čerpajú pocit bezpečia z dôvery rodičom. A prechod od tohto stádového zmýšľania ku individualizovanému stavu vedomia je často traumatický proces, podobne ako osamostatnenie sa detí od rodičov.

Musia sa naučiť dôverovať sebe a to vyžaduje odstrániť a zmeniť presvedčenia, o ktorých si mysleli, že sú pravdivé. Toto je osamelý a odcudzujúci proces pretože na objavenie toho kto sme je nutné oddeliť sa od stáda a tým stratiť bezpečnosť a ochranu, ktoré poskytuje.

Nie je možné ich do toho nútiť, musia dospieť a uvedomiť si, že v ich vnútri je niečo čo odborníci nedokážu vysvetliť, a to vyžaduje istú zrelosť duše, pretože to nie je ľahké. Mnohí to vnútorné volanie často a opakovane odmietnu, pretože ich nevedomá potreba bezpečia, ktoré im poskytuje stádo, je taká veľká.

A to je dôvod prečo snaha prebudiť priateľov a rodinu väčšinou zlyhá. Preto najlepšie čo môžme robiť je sústrediť sa na náš vlastný duševný rozvoj a nájsť niečo jedinečné v sebe, čo môžme priniesť do sveta, pretože tým môžme ukázať iný spôsob bytia a inšpirovať vytvorenie novej dohodnutej reality.

© 2023 - 2024 Patrick Khatim | Všetky práva vyhradené
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky